Elektroninės paslaugos Lietuvos piliečiams
Lietuvos valstybės teikiamas viešąsias elektronines paslaugas galite gauti greitai, patogiai ir paprastai.
Tam pakanka turėti naujos kartos Lietuvos piliečio asmens tapatybės kortelę (ATK), išduotą po 2021-08-12, mobilųjį įrenginį su NFC technologija ir atsisiųsti programėlę mCard LTU iš AppStore arba GooglePlay.
Naujos kartos ATK naudojimo elektroninei atpažinčiai instrukcijas rasite šiame dokumente.
Asmenys, turintys iki 2024 m. sausio 1 d. išduotą asmens tapatybės kortelę ir ją naudojantys kaip kvalifikuoto elektroninio parašo priemonę eNotaras informacinėje sistemoje teikiamoms paslaugoms gauti, gali kreiptis dėl nemokamo kortelės pakeitimo. Daugiau informacijos skelbiama čia.
Elektronines paslaugas taip pat galima gauti jungiantis kitomis elektroninės atpažinties priemonėmis.
Lietuvos valstybės viešųjų elektroninių paslaugų – konsulinių paslaugų alternatyvų – sąrašas:
- Pranešimas apie asmens dokumento praradimą
- Išvykimo iš Lietuvos Respublikos ilgesniam negu 6 mėnesių laikotarpiui deklaravimas
- Pažyma apie asmens (ne)teistumą
- Pažyma patvirtinanti kliūčių santuokai sudaryti nebuvimą
- Užsienyje sudarytų civilinės būklės aktų įtraukimas į apskaitą Lietuvoje
- Civilinės būklės akto įrašo išrašas
- Vardo ir pavardės keitimas
- Prašymas įregistruoti santuoką Lietuvoje
- Tėvystės pripažinimo registravimas
- Notariniai veiksmai
- Dokumentai iš Lietuvos archyvų
- Kitos elektroninės paslaugos